Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 13., szerda

Számolós játék

Ebben a posztban egy nagyon ötletes számolós játékot szeretnék bemutatni. Fillérekbe kerül, az elkészítése is hamar megvan, főleg, ha ügyesebb valaki. :)

Kell hozzá egy kisebb doboz, 2 papírguriga, színes papír, ragasztó és feliratok és gombok.


A doboz tetején akkora lyukat vágunk, hogy a két összeragasztott és színes papírral befedett gurigát rá tudjuk tenni. A doboz elejét is kivágjuk.


Én egy Coldrex dobozt használtam fel a projekthez.


A gurigákat, ha van türelmünk és jól fedő festékünk, le is festhetjük, nekem egyszerűbb volt színes papírral beragasztani őket.               








Ha készen van a "számológép", akkor elkészíthetjük az utasításokat tartalmazó kártyákat. Én kartonra írtam a feladatokat.

Miért jó ez a játék? Mert fejleszti

              a.) a figyelmet
              b.) a mechanikus számolást
              c.) a műveletvégzést eszközzel
              d.) a számképek felismerését és rögzítését
              e.) a feladattartást és feladattudatot
              f.) a matematikai műveletek automatizálását
              
És mert egyaránt szívesen kipróbálja a hat- és a hároméves.😊😊
                                          Jó játékot kívánok mindenkinek!



             
Ha tetszett ez a bejegyzés és szívesen olvasnál még hasonló témákról, kérlek, lájkold facebook oldalunkat és oszd meg posztjainkat.

https://www.facebook.com/mindennapifejlesztes/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése