Keresés ebben a blogban

2016. július 26., kedd

Begyújtjuk a motorokat

Komoly elhatározásra jutottam. Eddig is foglalkoztam a Naggyal, de mostanra érlelődött meg bennem a gondolat, hogy kicsit felturbózzuk a mindennapos tevékenységeket. Úgy vettem észre, hogy amiket eddig csináltunk, azok már egy kissé unalmasak számára, pillanatok alatt felfogja a feladatokat, alig lehet rávenni, hogy leüljön, így itt az ideje, hogy szintet lépjünk.
Keresgéltem a neten, találtam is rengeteg iskolára felkészítő feladatlapot. Letöltöttem egy rakást, hát, ezekkel már jobban el fogunk bíbelődni.:) Igaz, még nem megy suliba, vissza is tartjuk egy évre, hogy a figyelme fejlődjön, reméljük, nem hiába. Most legózni akart, kaptam az alkalmon és szortíroztattam vele egy kicsit. Megkértem, hogy válogassa már ki nekem a pirosakat és a kékeket. 



Részben megcsinálta, de folyamatosan szólni kellett, hogy hahó, mi is volt a feladat? A túl nagy tarkaság bizony mindig eltereli.....Mindenesetre, ez nagyon jól fejleszti a vizuális figyelmet. Még azt is kipróbáljuk, hogy csipesszel sikerül-e pár darabot felemelnie és szétválogatnia.;)


 A csipeszelős feladatokat nagyon szereti, mindenféle verzióban hajlandó és kapható rá. Írószerüzletben vettem picike színes ruhacsipeszeket (kb. 600 Ft egy csomag és 30 db volt benne), nagyon jópofák. Kézügyesítésben verhetetlen (persze, a gyurma mellett) eszköz. Sokat olvastam a Montessorri-feladatokról és próbáltam magam is hasonlóakat gyártani itthon, persze, mindet a csipeszeléssel megfűszerezve, de erről majd egy másik posztban írok többet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése